خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



نكات مهم پيش از خريد پودر گلپر

خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

 قبل از خريد پودر گلپر، نكات زير را در نظر بگيريد:

1. نوع گلپر: در بازار، گلپرهاي مختلفي وجود دارد كه براي استفاده هاي مختلف به كار مي‌روند. برخي از گلپرها ممكن است براي مصارف آشپزي، برخي براي تهيه نوشيدني ها و برخي ديگر براي استفاده هاي زيبايي و مراقبت از پوست مناسب باشند. پيش از خريد، از نوع گلپري كه نياز داريد اطمينان حاصل كنيد.

2. كيفيت محصول: كيفيت پودر گلپر مي‌تواند متفاوت باشد. بهتر است از برندهاي معتبر و مورد توصيه توسط مشتريان قبلي خريد كنيد. بررسي نمودن نظرات مشتريان در مورد محصول مي‌تواند به شما در انتخاب مناسب كمك كند.

3. تاريخ انقضا: تاريخ انقضاي پودر گلپر را بررسي كنيد. مطمئن شويد كه محصولي كه خريداري مي‌كنيد تا تاريخ انقضا معتبر است.

خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع پودر گلپر در چه غذاهايي استفاده ميشود-عوارض دمنوش گلپر-خواص گلپر براي ريه-دمنوش گلپر براي چي خوبه-خواص گلپر براي كودكان-خواص گلپر و آويشن-طريقه مصرف گلپر-بهترين زمان مصرف دمنوش گلپر خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد پودر گلپر در چه غذاهايي استفاده ميشود-عوارض دمنوش گلپر-خواص گلپر براي ريه-دمنوش گلپر براي چي خوبه-خواص گلپر براي كودكان-خواص گلپر و آويشن-طريقه مصرف گلپر-بهترين زمان مصرف دمنوش گلپر با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ و پودر گلپر در چه غذاهايي استفاده ميشود-عوارض دمنوش گلپر-خواص گلپر براي ريه-دمنوش گلپر براي چي خوبه-خواص گلپر براي كودكان-خواص گلپر و آويشن-طريقه مصرف گلپر-بهترين زمان مصرف دمنوش گلپر كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

پودر گلپر، يكي از اصيل‌ترين و قديمي‌ترين ادويه‌هاي موردمصرف ايراني‌هاست. از قديم پودرگلپر به‌عنوان ادويه اصلي‌ترشي و هم‌چنين مصلحي براي رفع سردي انار مصرف مي‌كردند. شما مي‌توانيد پودر گلپر اصل را از فروشگاه سالم سازان آذر خريداري كرده و آن را درب منزل تحويل بگيريد. در صورت داشتن هرگونه سؤال و يا تمايل براي ثبت سفارش تلفني با ما تماس بگيريد.

گلپر گياهي است كه فقط در ايران مي‌رويد. به همين دليل به «هراكليوم پرسيكوم» معروف است. تمام گياهاني كه پايان نامشان «پرسيكوم» است، به نام كشورمان ثبت شده‌اند. محل رشد اين گياه بيشتر نواحي مرتفع (۱۵۰۰ ۲۰۰۰ متر ارتفاع) و پر آب مثل رودخانه‌هاي اطراف شمشك، گچسر، ديزين، اوشان و تونل كندوان است. از اين مناطق به ساير نقاط ايران ارسال مي‌شود. ميزان برداشت پودر گلپر به حدي نيست كه به خارج از ايران صادر شود. در ادمه مقاله با ما همراه باشيد. براي دسترسي سريع به محصولات ما و اطلاع از محصولات جديد در فروشگاه اينترنتي هفت ادويه، اينستاگرام ما را دنبال كنيد.

مشخصات گياه گلپر

بهار فصل رويش اين گياه خودرو و وحشي است. برگ‌هاي گلپر بزرگ و پهن است و قطر آن گاهي از نيم متر هم بيشتر مي‌شود. ادويه گلپر از خانواده گياهان چتري يا جعفري و گل آن بسيار زيبا و شبيه چتر است. قطر اين گل‌ها گاهي به بيش از ۵۰ سانتي‌متر مي‌رسد. گل‌هاي سفيدرنگ در خرداد و تيرماه باز مي‌شود. شهريور و مهرماه فصل برداشت دانه‌هاست. دانه‌هاي گياه گلپر پهن هستند، بويي نافذ دارند و قطر آنها از ۶۴ ميلي‌متر بيشتر نمي‌شود. براي برداشت دانه‌ها چترها را مي‌چينند و آنها را در يك‌پارچه مي‌تكانند تا دانه‌ها بريزد.

موارد مصرف پودر گلپر

    علاوه بر دانه‌هاي گلپر كه عطروطعم خارق‌العاده‌اي دارند. برگ و ساقه اين گياه هم بوي نافذي دارد و از ساقه توخالي آن گرچه مزه تندوتيز و تلخي دارد، ترشي بسيار خوشمزه‌اي درست مي‌كنند. دانه‌هاي گلپر مشابهي از نظر بو و مزه ندارد و از قديم به دليل خوراكي بودن و ازآنجاكه مصرف آن محدوديت و ممنوعيتي ندارد، آن را پودر مي‌كردند و به‌عنوان ادويه مستقيم يا همراه با ساير ادويه‌ها در ترشي‌ها يا در غذاها مي‌ريختند.

  • براي جلوگيري از كپك زدن ترشيجات پودر گلپر به‌خاطر خاصيت ضدعفوني كه دارد،گزينه مناسبي است.
  • گياه گلپر به علت خاصيت گرم و خشك كه دارد همراه باقلا و انار مصرف مي‌شود.

براي نگهداري بلندمدت پودر گلپر بايد آن‌ها را پودر كنيم؟

بهتر است دانه گلپر را تا هنگام مصرف پودر نكنيم. البته اين در مورد تمام‌دانه‌هاي گياهان خانواده جعفري مثل زيره سبز، رازيانه و گشنيز صدق مي‌كند. زيرا اسانس در دانه گياهان محبوس است. اگر آن‌ها را در شرايط درست نگهداري كنيم، تا ۳-۲ سال قابل‌استفاده‌اند اما وقتي دانه‌ها پودر مي‌شود. اسانس آن‌ها به‌سرعت تبخير مي‌شود و خاصيتش را از دست مي‌دهد. دوام آن‌ها در شرايط مناسب نگهداري به ۶ ماه مي‌رسد. البته بهتر است دانه‌ها را هنگام مصرف يا حداكثر يكي دوهفته قبل از مصرف پودر كرد.

دانه‌هاي گلپر را در چه ظرفي و در چه دمايي نگهداري كنيم؟

شيشه‌هاي رنگي تيره يا ظروف فلزي با در محكم، بهترين ظروف براي نگهداري دانه‌هاي اسانس‌دار هستند. دانه‌ها را بايد در مكاني دور از رطوبت و نور نگهداري كرد. بدترين ظروف براي نگهداري دانه‌هاي اسانس‌دار، ظروف پلاستيكي است. اندازه ظرف نيز بايد با حجم ادويه متناسب باشد. زيرا هواي داخل ظرف مي‌تواند باعث اكسيد شدن اسانس شود و بو و خاصيت آن را تغيير دهد.

فوايد گياه گلپر

  • گياه گلپر در كودكان اشتهاآور است. ضدعفوني‌كننده و ميكروب‌كش قوي براي كودكان است.
  • ادويه گلپر به‌صورت جوشانده در درمان اسهال مفيد است.
  • تقويت‌كننده سيستم گوارشي است.
  • به علت طبع گرم و خشك كه دارد علاوه بر رفع سردي براي رماتيسم مفيد است.
  • باعث افزايش شير مادر در يك دوره دوهفته‌اي مي‌شود.

مضرات گلپر

  • بعضي افراد ممكن است به گياه گلپر حساسيت داشته باشند. با مصرف آن كهير بزنند، بايد از مصرف گلپر اجتناب كنند. زيرا تمام سطح بدن را تاول و لك فرامي‌گيرد.
  • در زنان باردار مصرف گلپر باعث سقط جنين مي‌شود.
  • افرادي كه مشكل قلبي عروقي دارند، از مصرف زياد آن پرهيز كنند. چون باعث افزايش طپش قلب مي‌شود.

خريد ﭘﻮﺩﺭ ﮔﻠﭙﺮ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات پودر گلپر در چه غذاهايي استفاده ميشود-عوارض دمنوش گلپر-خواص گلپر براي ريه-دمنوش گلپر براي چي خوبه-خواص گلپر براي كودكان-خواص گلپر و آويشن-طريقه مصرف گلپر-بهترين زمان مصرف دمنوش گلپر مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 422 بازدید دیروز 526 بازدید کل 589153

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .